Feiring, Eli
|
Dilemmas concerning government sponsored paternalism and liberty restrictions |
Avdeling for helseledelse og helseøkonomi
|
NSD
|
2019
|
2025
|
10. mai 2024 |
Hoel, Nina
|
Reimagining Foodscapes: On sociality and memory-work in Cape Malay Cooking |
Det teologiske fakultet
|
NSD
|
2024
|
2027
|
10. mai 2024 |
Holthe, Idunn Lüllau
|
Exploring values in the Egyptian tourism sector |
Sosialantropologisk institutt
|
NSD
|
2024
|
2025
|
10. mai 2024 |
Omland, Guro Brokke
|
Ungdommenes opplevelse av ungdomslos (hovedoppgave) |
Psykologisk institutt
|
NSD
|
2024
|
2025
|
10. mai 2024 |
Boasson, Elin Lerum
|
Masteroppgave: hvorfor åpnet Norge et område for mineralvirksomhet på norsk kontinentalsokkel? |
Institutt for Statsvitenskap
|
NSD
|
2024
|
2024
|
10. mai 2024 |
Haugen, Mari Romarheim
|
Musikk og bevegelse i folkemusikk |
Institutt for musikkvitenskap
|
NSD
|
2024
|
2025
|
10. mai 2024 |
Tippett, Chantale Mary
|
Masteroppgace |
Senter for teknologi, innovasjon og kultur
|
NSD
|
2024
|
2024
|
10. mai 2024 |
Pierroux, Palmyre
|
ET – Elevtilbakemeldingsverktøy DKS |
Institutt for pedagogikk
|
NSD
|
2023
|
2024
|
9. mai 2024 |
Byrkjeflot, Haldor
|
Plattformmediert gigarbeid og presumpsjonsregelen |
Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi
|
NSD
|
2024
|
2024
|
9. mai 2024 |
Hjartåker, Anette
|
KoloPrev - Targeting lifestyle to improve colorectal cancer screening - Observational study |
Avdeling for ernæringsvitenskap
|
Intern
|
2022
|
2026
|
8. mai 2024 |
Witoszek, Nina
|
SUM Master's Thesis: 'Blockades at Fairy Creek: An Exploration of Climate Justice in Vancouver Island's Ancient Temperate Rainforests' |
Senter for utvikling og miljø
|
NSD
|
2024
|
2024
|
8. mai 2024 |
Karahasanovic, Amela
|
ACCESSTOUR - Accessible tourism for inclusion and value creation |
Institutt for informatikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
8. mai 2024 |
Polak, Rainer
|
DjembeDance |
Institutt for musikkvitenskap
|
NSD
|
2024
|
2027
|
8. mai 2024 |
Shrestha, Ankita
|
Anarchist reading of the myth of the political in rural Nepal |
Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi
|
NSD
|
2018
|
2024
|
8. mai 2024 |
Ofstad, Sverre Berg
|
Early Life SocioEconomic status, mental health, and educational performance: an evaluation of sensitivity to the environment |
Psykologisk institutt
|
REK, NSD
|
2023
|
2027
|
7. mai 2024 |
Jensen, Janicke Cecilie Liaaen
|
Sjögrens syndrom, kliniske aspekter, biomarkører og dyremodeller |
Institutt for klinisk odontologi
|
REK, NSD
|
2015
|
2030
|
7. mai 2024 |
Ebeltoft, Joakim Coleman
|
Triangulating Approaches to Evaluate the Genetic and Environmental Composition of Socioeconomic Status |
Psykologisk institutt
|
|
2023
|
2026
|
7. mai 2024 |
Bjertness, Espen
|
Promoting mental health and wellbeing through a school-based intervention – a study using a mixed-methods, quasi-experimental Extended Selection Cohorts design – the 5Ways@School study |
Avdeling for samfunnsmedisin og global helse
|
REK
|
2023
|
2027
|
7. mai 2024 |
Erstad, Ola Andres
|
Growing up Digital: the youths today and the teachers tomorrow |
Institutt for pedagogikk
|
NSD
|
2023
|
2025
|
7. mai 2024 |
Værnes, Bernard Matthew
|
Online Art Perception Eye-tracking Experiment |
Psykologisk institutt
|
|
2024
|
2024
|
6. mai 2024 |
Qin, Qi
|
School and geographical differences in the effect of heritable mental health and behavioral traits on educational performance |
Psykologisk institutt
|
REK, NSD
|
2022
|
2026
|
6. mai 2024 |
Hofgaard, Live Skow
|
Mental illbeing and wellbeing: Genetic and environmental factors in stability, change, risk and resilience. |
Psykologisk institutt
|
REK
|
2020
|
2025
|
6. mai 2024 |
Girard, Lisa-Christine
|
Utagerende atferd på den norske skolen-He |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
4. mai 2024 |
Sæther, Elin
|
Undervisning om pågående konflikter i samfunnsfag |
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
|
NSD
|
2023
|
2024
|
4. mai 2024 |
Furali, Sjur Atle
|
Kirkelig identitet og arbeidsveiledning |
Det teologiske fakultet
|
NSD
|
2024
|
2025
|
4. mai 2024 |