Lunsjmøter våren 2015

Her finner du en oversikt over vårens lunsjmøter. Sett av datoene i kalenderen!

På lunsjmøtet kan du nyte matpakken.

5. mai:

• Skikkethetsvurdering av psykologstudenter

Universitetet skal vurdere om den enkelte student er skikket til å praktisere som psykolog. Skikkethetsvurdering skal foregå gjennom hele studiet. Instituttet jobber med å lage rutiner for å håndtere dette.Gjeldende forskrifter vil bli gjennomgått og praktisk håndtering drøftet.

Innledning ved Ole André Solbakken, Espen Røysamb og Joakim Dyrnes.

Personalkonferanse

Avholdte lunsjmøter dette semesteret

17. mars:

• Gruppeinndeling ved PSI: Hvor mange, og med hvem?

Et avgjørende spørsmål i omorganiseringen er hvor mange fagavdelinger PSI skal bestå av og hvilke av dagens faggrupper / undergrupper som skal samorganiseres. Faggruppelederne er bedt om å starte diskusjonen internt i faggruppene, legge frem foreløpige forslag til ledergruppen og styret innen februar.

• Allmøte i Forsamlingssalen fra 11:00 til 13:00.

Tirsdag 3. februar:

• Fagavdelinger ved PSI? Innledning v/instituttleder Finn-Eirik Johansen, Institutt for biovitenskap, MatNat, UiO

Temaet for årets første lunsjmøte er hvilken modell PSI skal velge i forbindelse med omorganiseringen. Arbeidsgruppen har foreslått to modeller: "Funksjonsmodellen" som i hovedsak er en videreføring og tydeliggjøring av dagens modell, og "Fagavdelingsmodellen" som i større grad vektlegger faggruppenes rolle i ledelsen av instituttet uten at denne er tydelig beskrevet.

Publisert 8. apr. 2015 12:50 - Sist endret 8. des. 2015 10:20