Søk etter emner


Viser treff 1–9 av 9 for «blogg»

HIS4050 – Historieformidling - Universitetet i Oslo

undervisning når det er ledig kapasitet. Eksamen Eksamensformen i emnet er mappeevaluering. Mappen består av to (2) gruppearbeider (arrangement og blogg) og en...

SPA1300 – Spanskspråklig litteratur, innføring - Universitetet i Oslo

skal du levere en skriftlig kommentar på 300–350 ord til faglærers innlegg på emnets blogg i Canvas. I tillegg må du skrive minst tre kommentarer (100...

NORINT2115 – Dialektar, nynorsk og språkhistorie i eit framandspråksperspektiv - Universitetet i Oslo

språkhistorie og ha kunnskap om nynorsken sin plass i Noreg i dag. Dei skal kunna lesa og forstå nynorske tekstar i ulike sjangrar frå bloggar og aviser til...

SPA4000 – Prosjektutviklingsseminar for masteroppgave i spansk - Universitetet i Oslo

det planlagte prosjektet til et allment publikum. Dette materialet blir også publisert på bloggen Tesinas en proceso. Planlagte masteroppgaver i spansk...

SPA2309 – Spanskspråklig litteraturkunnskap (13. - 18. århundre) - Universitetet i Oslo

er krav om obligatorisk aktivitet på emnet: Du skal levere en skriftlig kommentar til faglærers innlegg på emnets blogg. Kommentaren skal ha et omfang...

KUN2201 – Designkultur: Ti ting - Universitetet i Oslo

, med vekt på moderne design og samtidsdesign, men emnet er tematisk og ikke kronologisk organisert. Studentene skal i løpet av undervisningen blogge om...

SPA4309 – Spanskspråklig litteraturkunnskap: middelalderen og gullalderen - Universitetet i Oslo

kommentar til faglærers innlegg på emnets blogg. Kommentaren skal ha et omfang på 100–150 ord. Du skal i tillegg skrive minst tre kommentarer til dine...

POR2102 – Portugisisk grammatikk med vekt på korpusbaserte lingvistiske undersøkelser - Universitetet i Oslo

, nyhet, blogg, litteratur, bokomtale, intervju, osv. fra forskjellige land der man snakker portugisisk. Ved å lære å bruke en portugisisk korpustjeneste...

KUN4201 – Designkultur: Ti ting - Universitetet i Oslo

, med vekt på moderne design og samtidsdesign, men emnet er tematisk og ikke kronologisk organisert. Studentene skal i løpet av undervisningen blogge om...