Årsmøte 2020 (avholdt skriftlig)

Styret i Seniorforeningen UiO ønsker sine medlemmer velkommen til årsmøte. Få en orientering om foreningens aktiviteter i 2019 og planer framover samt et litterært perspektiv på Oslo gjennom et fengende foredrag av Kirsten Fuglestved. Påmeldingsfrist: 10. mars

Bildet kan inneholde: bok.
Oslo er scenen for utallige skjønnlitterære verk av norske forfattere. Etter den formelle delen av årsmøtet tar Kirsten Fuglestved, tidligere hovedbibliotekar ved Norsk senter for menneskerettigheter og medlem i Seniorforeningen, oss med på en fascinerende litterær reise gjennom Oslos gater og bydeler, fra Knut Hamsuns «Sult» og helt fram til Zeshan Shakars «Tante Ulrikkes vei».

Saksliste

1. Åpning av møtet
  2. Valg av møteleder og referent
  3. Valg av to medlemmer til å undertegne protokollen
  4. Godkjenning av årsrapport for 2019 (pdf)
  5. Godkjenning av resultatregnskap for 2019 (pdf) og reiseregnskap for 2019 (pdf) med revisjonsberetning for 2019 (pdf)
  6. Godkjenning av budsjett for 2020 (pdf)
  7. Valg av styre- og varamedlemmer, se innstilling fra valgkomiteen (pdf)
  8. Valg av valgkomité
    Styrets  forslag  til valgkomite for styrevalget i 2021 er:  Berit Timm Marcussen, Anne Mette Vibe og Turid Winje
  9. Innkomne forslag

Les referat (pdf)

Bildet kan inneholde: briller, hake, portrett, panne.
Kirsten Fuglestved

Foredrag

Etter årsmøtet vil Kirsten Fuglestved, tidligere hovedbibliotekar ved Norsk senter for menneskerettigheter og medlem i Seniorforeningen, holde foredraget «Oslo i litteraturen».

Sosialt samvær

Møtet avrundes med servering av snitter og kaffe/te i møtelokalet.

Arrangør

Seniorforeningen