Chen, Jianan
|
Developing a transparent toolkit for setting appropriate stopping rules in progressive tests |
Centre for Educational Measurement
|
|
2023
|
2027
|
12. apr. 2024 |
Braeken, Johan
|
Screening Early and Adaptively for Language Skills (SEALS) |
Centre for Educational Measurement
|
|
2024
|
2028
|
12. apr. 2024 |
Rasmussen, Ingvill
|
Kartlegging av forsering i norsk skole |
Institutt for pedagogikk
|
NSD
|
2023
|
2025
|
10. apr. 2024 |
Andresen, Hanna Solberg
|
Bacheloroppgave |
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
|
NSD
|
2024
|
2024
|
30. mars 2024 |
Gunnulfsen, Ann Elisabeth
|
Skolelederes forståelse av kunstig intelligens |
Institutt for lærerutdanning og skoleforskning
|
NSD
|
2024
|
2024
|
27. mars 2024 |
Haukedal, Christiane
|
Å ha et hørselstap døvhet ved et voksenopplæringssenter i Norge |
Institutt for pedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
26. mars 2024 |
Stavem, Siv Marit
|
Enactment of educational policy through physical learning environments |
Institutt for pedagogikk
|
NSD
|
2021
|
2025
|
23. mars 2024 |
Vergunst, Francis
|
Association between social media use and perceived body image in Norwegian university students |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
22. mars 2024 |
Haukedal, Christiane
|
Tinnitus, arbeidsliv og livskvalitet |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
21. mars 2024 |
Aref, Lara
|
Bolognaprosessen; studentsentrert læring og masterveiledning |
Institutt for pedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2028
|
13. mars 2024 |
Vergunst, Francis
|
Masteroppgave |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
2. mars 2024 |
Tateo, Luca
|
Masteroppgave: Ensomhet- hvordan kan forskjeller og fellestrekk i atferdsmønster og kommunikasjon påvirke unge voksnes opplevelse av ensomhet i Oslo? |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
29. feb. 2024 |
Stadskleiv, Kristine
|
Evaluering av et innsatstiltak for små barn med behov for ASK |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2022
|
2024
|
27. feb. 2024 |
Haukedal, Christiane
|
Tinnitus hos yrkesaktive voksne |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
22. feb. 2024 |
Pesonen, Henri Valtteri
|
Eksternaliserte utfordringer og barnehagelæreres psykiske helse |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2023
|
2024
|
21. feb. 2024 |
Sigstad, Hanne Marie Høybråten
|
Masteroppgave |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
21. feb. 2024 |
Vergunst, Francis
|
Foreldres møte med stigma og belastningene man står ovenfor når man har barn med utfordrende atferd. |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
20. feb. 2024 |
Vergunst, Francis
|
Opplevelsene til somaliske foreldre når det gjelder deres barns møte med rasistisk mobbing i skolen, en kvalitativ studie |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
17. feb. 2024 |
Kaale, Anett
|
Autistiske studenter i høyere utdanning: opplevelser av studieliv og tilrettelegging |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2026
|
16. feb. 2024 |
Sigstad, Hanne Marie Høybråten
|
Familiers erfaringer med alternativ og supplerende kommunikasjon |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
14. feb. 2024 |
Pesonen, Henri Valtteri
|
Exploring teachers’ perceived self-efficacy and attitude towards inclusion of autistic students in Norwegian middle schools |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
14. feb. 2024 |
Næss, Kari-Anne Bottegård
|
Afasi i parrelasjoner - ressurser og barrierer i kommunikasjon |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
14. feb. 2024 |
Girard, Lisa-Christine
|
Neurodiversity in education; Autistic people’s experiences with the Norwegian school system |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
13. feb. 2024 |
Sigstad, Hanne Marie Høybråten
|
Små barn med Dravet syndrom: Trivsel og tilrettelegging i barnehagen - et foreldreperspektiv |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
10. feb. 2024 |
Sundström, Simon
|
Hvordan presterer norsktalende barn med typisk språkutvikling på DeeDee-oppgaven? |
Institutt for spesialpedagogikk
|
NSD
|
2024
|
2024
|
10. feb. 2024 |