Få oversikt i god tid før flytting

Mot slutten av oktober vil første pulje flytte til Domus Juridica. Vi anbefaler at du tidlig får oversikt over hva du skal ta med deg til din nye arbeidsplass.

Til høsten skal en del av oss flytte: de fleste til Domus Juridica (DJ), og enkelte til Domus Academica (DA). De eksakte datoene vil bli avklart innen sommeren, men vi har omtrentlige tider, som du ser i tidslinjen under.

Du som flytter til DJ vil få et gitt antall hyller til din disposisjon. Det kan være at det er bøker og gjenstander du ikke har plass til, og må ta med hjem. Start gjerne nå med å få oversikt. Les mer om hylleplass lenger nede.

De tre puljene

Flytting skal skje i tre puljer, og de to første puljene forsøker vi å legge til en helg. Det vil si at ansatte må ha pakket ferdig til en gitt fredag, og flyttebyrået gjennomfører flyttingen i påfølgende helg:

1. pulje: SMR, IKRS, Pluricourts, Kvinneretten og Fakultetsadministrasjonen, med unntak av eksamensseksjonen og infosenteret.

2. pulje: SERI (til DA) og Juriteket. Juriteket skal midlertidig til DA, og flytter til DJ i tredje pulje.

3. pulje: Eksamensseksjonen, Infosenteret og Juriteket

Meter med hyller

Illustrasjon fra interiørarkitekten. OBS: dimensjoner er ikke eksakte (IARK)

Skal du ha cellekontor i DJ, så vil antall hyllemeter du har til rådighet følge av hvilken kontorinnredning du har valgt. Er du usikker på hva du har valgt (og hvor mange hyllemeter du dermed disponerer), kan du høre med kontorsjefen for din enhet. 

Når du så har oversikt over dette, er det bare å ta frem målestokken og måle hvor mange meter med bøker og permer du har på nåværende plass. Flytteesker får du av kontorsjef.

Det samme gjelder om du skal ha plass i åpent landskap. Din leder har oversikt over antall meter med hylleplass du har.

Lest denne? - Domus Juridica blir et lyst og fargerikt bygg

Husk fellesområdene

I tillegg til egne kontorer og arbeidsplasser, skal enhetenes og seksjonenes fellesområder ryddes og tømmes. Kontorsjefer og seksjonssjefer har ansvaret for gjennomføringen av dette, og vil gi nærmere beskjeder. Alle må bidra!

Har du spørsmål om flytting? Send epost til flytte-kontakt@jus.uio.no 

Publisert 20. mai 2019 10:00