Invitasjon til Speed-datings-kafee på STK 16.3. kl 16!

STK inviterer studenter og ansatte til «speed-dating-kafée»

Mandag 16. mars kl 16.00 i STKs lokaler, Gaustadaléen 30 D, rom 420!

Hvem jobber på STK, og hva er det egentlig de forsker på der? Som student ved STK har du sikkert lurt på dette noen ganger, og nå vil vi gjerne få lov til å fortelle litt mer om det. Her har dere som studenter og ansatt sjansen til å bli bedre kjent, studentene kan få et bedre inntrykk av hva som rører seg på STK. Dere kan gjerne forberede noen korte spørsmål dere kan spørre STK ansatte om hvis dere har lyst til det. Mange fra STKs stab har gitt beskjed om at de stiller opp denne ettermiddagen, så her har dere en mulighet til å snakke med både egne forelesere, seminarlærere, og andre faglig ansatte ved STK. Hensikten er at dere skal rotere rundt og hilse på flest mulig denne ettermiddagen.

Vi håper dere som studenter nytter denne sjansen både til å bli kjent, og også i form av nettverksbygging videre fremover. Kan hende kan dere få tips om videre studier? Veiledere? Pågående prosjekter ved STK?

Vi ønsker dere alle hjertelig velkommen og serverer gratis kaffe, te og vafler – og håper så mange som mulig møter opp!

Vennlig hilsen fra Helle Granum

Studierådgiver STK