• Hovednavigasjon (hopp)
  • Hovedinnholdet (hopp)
  • Temanavigasjon (hopp)
  • Kontaktinformasjon (hopp)
UiO UiO Universitetet i Oslo Universitetet i Oslo
  • For ansatte
  • English website
  • Meny
  • Søk
Hovednavigasjon
  • Forsiden
  • Forskning
  • Studier
  • Livet rundt studiene
  • Tjenester og verktøy
  • Om UiO
  • Personer
 
Undernavigasjon
  • Læringskrav
  • Studier
  • Emner
  • Jus
  • Juridiske emner
  • JUS4111
    • Høst 2016
    • Læringskrav
Studier > Emner > Jus > Juridiske emner > JUS4111 > Høst 2016
JUS4111 - Metode og etikk

Semesterside for JUS4111 - Høst 2016

  • Timeplan
  • Pensum/litteraturliste
  • Eksamen: Tid og sted

Fronter

Dette emnet bruker læringsplattformen Fronter.

Logg på Fronter

Undervisningsmateriale

  • Metode
  • Etikk
  • Informasjonsmøte om profiler
  • Manuduksjon i metode

Obligatorisk aktivitet

  • Beskrivelse og gjennomføring

Fakultetsoppgaver

  • Generell informasjon om fakultetsoppgaver
  • Innleveringsfrister
  • Etikk - oppgavetekst
  • Etikk - vedlegg 1
  • Etikk - vedlegg 2
  • Metode
  • Brukerveiledning Fronter - Innlevering av fakultetsoppgaver
  • Veiledning for hvordan skrive en god oppgave
  • Presentasjon fra gjennomganger

Podcast

  • Introduksjonsforelesning
  • Metode
  • Etikk

Eksamensressurser

  • Faglig eksamensleder
  • Kandidatbrev
  • Treffetider for sensurbegrunnelse

Semesteroversikt

Kontakt

Infosenteret ved Det juridiske fakultet

Faglærere

  • Sverre Blandhol
  • Oversikt over alle faglærere

Beskjeder

  • Fakultetsoppgaven i metode 10. okt. 2016 14:25
  • Nye kurstidspunkter for metodekurs 1, 2 og 3 30. sep. 2016 10:20
  • Avlyst metodekurs 29. september 29. sep. 2016 08:42
  • Ny metodeforelesning 26. september 16. sep. 2016 11:10
  • Innlevering av fakultetsoppgaver 12. sep. 2016 10:04
Se flere beskjeder
UiO > Universitetet i Oslo >
Studier >

Kontakt oss

Kontaktpunkter UiO

Adresse

Universitetet i Oslo
Boks 1072 Blindern
0316 Oslo

Nødnummer

Ved brann, ulykker og alvorlige hendelser ring
22 85 66 66

Ansvarlig for denne siden

Studieredaktør

Logg inn Logg ut meny
  • Administrer dette dokumentet