Beskjeder
Sluttpresentasjonene 17 November blir digitalt på zoom: https://uio.zoom.us/j/65697753864
Det er satt av 15 minutter til hver gruppe. Ca 10 min presentasjon + 5 minutter til spørsmål og tilbakemeldinger.
Presenterer prosjektet, hva dere har gjort - og hva dere har lært/funnet ut;)
Vi gleder oss:)
- Jo, Asbjørn, Amela og Inger Helene
Forelesningen i morgen (Tirsdag 10 November) gjennomføres digitalt over zoom: https://uio.zoom.us/j/68060371624
(Dere må logge inn med uio brukeren deres)
- Inger Helene
Husk å gi tilbakemelding på den nye iterasjonen til neste person og gruppe, slik dere gjorde sist!
Gruppeoversikten ligger på høyresiden under "links". Tilbakemeldingen sendes på epost. (brukernavn@ifi.uio.no)
-Inger Helene
Modul 3 ligger nå ute.
- Dere finner både gruppeopgaven og den individuelle under assignments.
!Legg merke til at fristen for den individuelle er utsatt til søndag 15!
- Pensumlista er oppdatert
- Husk også å fortelle i Appendix hvordan dere har håndtert tilbakemeldinger fra medstudenter.
- Inger Helene
Filene som ble lagt ut til Appendix 2 var filene fra i fjor!
Riktige filer ligger nå under "Assignments"
- Inger Helene
Selv om vi fremdeles arbeider med Modul 2, kan det allerede nå være nyttig å planlegge avslutningen av kurset. Her er viktige datoer tilknyttet kursavslutningen:
Siste rapporter (individuell og gruppe): frist torsdag 12. november.
Presentasjoner av gruppearbeidet i plenum: 17 november
Hver gruppes arbeid vurderes på grunnlag av grupperapporten, men presentasjonen vil være en fin anledning til tydeliggjøring av arbeidet som presenteres i rapporten og til å formidle resultatene til resten av gruppen. Hver enkelt kursdeltager vurderes på grunnlag av grupperapport og individuell rapport.
Vi gleder oss allerede til å se resultatene av gruppearbeidene deres :-)
- Jo, Asbjørn, Amelia og Inger Helene
Oppgavene tilhørende modul 2 (frist 22 Oktober) ligger under “assignments" :)
Både gruppeoppgaven og de individuelle skal lastes opp på gruppesiden deres.
Husk frist for appendix 1: Chabot design task, 6 oktober!
Legg ut videoen av chatboten på gruppesiden deres.
- Inger Helene
Hei alle sammen,
Nå som dere har levert wonder documents og inividuelle oppgaver skal dere gi tilbakemeldinger til hverandre.
Hver gruppe skal gi tilbakemelding på Wonder document til neste gruppe på lista. Det vil si: gruppe 1 til gruppe 2 ...gruppe 6 til gruppe 1.
Hver person skal også gi tilbakemelding på en annen individuell oppgave. Her er det neste person på listen. Oversikt .Altså person 1 på gruppe 1 gir til neste person på gruppe 1. Den siste personen i hver gruppe gir da til den første personen i neste gruppe.
Det er ingen regler for å gi tilbakemelding men et forslag er å bruke "to star and a wish" - metoden:)
Tilbakemeldingen sendes på epost. (brukernavn@ifi.uio.no) innen torsdag kl 17.
I morgen (15 september) er det ingen forelesning, men dere har rommet til di...
Hey everyone :)
You can now register your project groups with this form: nettskjema.no/a/158643
The groups should be 6 members.(4-6)
Please write the names and uio usernames of everyone in the project group. (And maybe also a group name?). Only one person from the group needs to fill in the form
If you don’t have a group you can fill out the form and we will put together a group.
If you join a group after you already filled in the form, please send me an email.
The deadline for sending in your groups is september 9th.
-Inger Helene
Hi,
The lecture notes, the individual assignment and the group assignment are posted under timeplan/calendar.
Jo
The first session will be on Tuesday 25 August.
Please have a look at the 2019 edition of the course to get a grip on what this course is about.
Welcome.