Dette emnet er erstattet av IN1150 – Logiske metoder.

Siste nytt

Hei, kjære INF1080-studenter!

Her kommer siste nytt og en liten oppdatering.

(Denne beskjeden er også sendt på e-post til alle som er registrert i kurset.)

  • Det blir INF1080-café i studentkjelleren Escape hver fredag fra 12.15 til 14.00 fra nå av. Her blir det uformell oppgaveregning, noen ganger nøtter å bryne seg på, og muligens også brettspill og andre spill løst knyttet til temaene i kurset. Gruppelærere og rettere (og innimellom kursansvarlig) vil være til stede.
  • Husk å levere innleveringsoppgave 2 i Devilry innen kl. 17.59 i morgen, fredag! Er du ferdig? Begynn gjerne også på innleveringsoppgave 3 som ligger ute nå. Snart vil alle innleveringsoppgavene for resten av semesteret også bli tilgjengelig.
  • Innen utgangen av denne uken vil alle kapitlene til og med kapittel 6 være klare i vår Open edX-versjon av kurset, INF1080x. Bruk gjerne diskusjonsforumet her! Vi følger med der og svarer.
  • Temaet for neste uke er kapittel 5 og 6. Kom forberedt til din gruppetime! Det er ikke noen fellestime på tirsdag, men vi møtes på onsdag som normalt. Send inn oppgaver, spørsmål og kommentarer til fellestimene på forhånd og vær med å bestemme hva som skjer der.
  • Vi anbefaler på det varmeste at dere bruker Slack. Her er det nå allerede mange faglige spørsmål, og det virker som om alle som spør, får raske og gode svar. Det er også en veldig god øvelse, og veldig lærerikt, å være med og svare på spørsmål som kommer inn. Mange lærer mye av å forsøke å sette ord på det man kan. Bli med!

Til slutt noen tall:

  • 324 studenter leverte første innleveringsoppgave.
  • Alle innleveringoppgavene var rettet etter tre ukedager.
  • 286 studenter har registrert seg på Open edX.
  • Omtrent 3/4 av alle som er registrert på Open edX er aktive.
  • Omtrent 200 møter opp på fellestimene.

Vi håper at det går bra med INF1080-studiene og at du bruker tiden godt. Vi er her for at du skal lære masse! Lykke til videre!

Med vennlig hilsen,
kursansvarlig, gruppelærere og rettere

Publisert 8. sep. 2016 20:29