• Hovednavigasjon (hopp)
  • Hovedinnholdet (hopp)
  • Temanavigasjon (hopp)
  • Kontaktinformasjon (hopp)
UiO UiO Universitetet i Oslo Universitetet i Oslo
  • For ansatte
  • English website
  • Meny
  • Søk
Hovednavigasjon
  • Forsiden
  • Forskning
  • Studier
  • Livet rundt studiene
  • Tjenester og verktøy
  • Om UiO
  • Personer
 
Undernavigasjon
  • Læringsutbytte
  • Studier
  • Emner
  • Medisin
  • Medisin
  • MED6800
    • Læringsutbytte
    • Vår 2019 - Termin 2
Studier > Emner > Medisin > Medisin > MED6800 > Vår 2019 - Termin 2
MED6800 - Medisinstudiet, modul 8

Semesterside for MED6800 - Vår 2019 - Termin 2

  • Timeplan
  • Eksamen: Tid og sted

Eksamensressurser

Informasjon Modul 8, termin 2

  • Modulutvalg
  • Undervisningsformer Modul 8
  • Anbefalt litteratur
  • Mine studier
  • Studieløpet - samlet oversikt
  • Personlig timeplan faglærer
  • Kalenderukevisning timeplan
  • Informasjon til lærerne (krever brukernavn og passord)
  • Midtsemestermøte agenda

Fellesinformasjon

  • Programsiden for medisinstudiet
  • Fagressurser i medisinstudiet (krever innlogging)
  • Læringsressurser
  • Oversikt over praktiske ferdigheter i medisinstudiet
  • Regelverk ved det Medisinske fakultet
  • Undervisningsformer i medisinstudiet
  • Studiesteder Undervisning og praksis ved profesjonsstudiet

Fagsider

  • Undervisningsfag medisin

Web-ressurser

  • E-læring i medisin
  • Blåboka
  • Felleskatalogen
  • Legehåndboka

Kontakt

MED-studieinfo

Faglærere

  • Undervisningsledere
  • Kontaktpunkt
  • modul8-termin2@medisin.uio.no

Beskjeder

  • Datoer for muntlig klinisk utsatt-/kontinuasjonseksamen 13. juni 2019 13:21
  • Sensur for OSKE-eksamen av 5.6.19 13. juni 2019 13:18
  • Informasjon om oppmøtetid og -sted - OSKE-eksamen, onsdag 5.6.19 29. mai 2019 14:21
Se flere beskjeder
UiO > Universitetet i Oslo >
Studier >

Kontakt oss

Kontaktpunkter UiO

Adresse

Universitetet i Oslo
Boks 1072 Blindern
0316 Oslo

Nødnummer

Ved brann, ulykker og alvorlige hendelser ring
22 85 66 66

Ansvarlig for denne siden

Studieredaktør

Logg inn Logg ut meny
  • Administrer dette dokumentet