• Hovednavigasjon (hopp)
  • Hovedinnholdet (hopp)
  • Temanavigasjon (hopp)
  • Kontaktinformasjon (hopp)
UiO UiO Universitetet i Oslo Universitetet i Oslo
  • For ansatte
  • English website
  • Meny
  • Søk
Hovednavigasjon
  • Forsiden
  • Forskning
  • Studier
  • Livet rundt studiene
  • Tjenester og verktøy
  • Om UiO
  • Personer
 
Undernavigasjon
  • Praksisguide
  • Studier
  • Emner
  • Utdanningsvitenskap
  • Praktisk-pedagogisk utdanning, fagdidaktikk og utdanningsledelse
  • PROF4045
    • Høst 2019
    • Praksisguide
Studier > Emner > Utdanningsvitenskap > Praktisk-pedagogisk utdanning, fagdidaktikk og utdanningsledelse > PROF4045 > Høst 2019
PROF4045 - Tilrettelegging for elevers læring

Semesterside for PROF4045 - Høst 2019

  • Timeplan
  • Pensum/læringskrav
  • Eksamen: Tid og sted

Canvas

Dette emnet bruker Canvas i undervisningen. Se tips og veiledninger for Canvas.

Logg på Canvas

Informasjon om praksis

  • Praksisguide
  • Praksiskort
  • Undervisingsplan
  • Kvalitetsbeskrivelser og kriterier for vurdering av praktisk lærerdyktighet

Aktivitetsoversikt, krav til oppmøte og deltakelse, obligatoriske komponeter

  • Aktivitetsoversikt
  • Fordypningsuker
  • Krav til oppmøte og deltakelse i undervising
  • Obligatoriske komponenter i PROF4045

Informasjon om eksamen

  • FoU-oppgaven
  • Ofte stilte spørsmål om FoU-oppgaven
  • Veiledning av FoU-oppgaven
  • 48-timers hjemmeeksamen
  • Ofte stilte spørsmål om 48-timers hjemmeeksamen
  • Tilleggspensum for ettfagsstudenter
  • Sykdom i forbindelse med eksamen
  • Begrunnelser for eksamen i PROF4045

Eksampen i Inspera

  • Informasjon om eksamen i Inspera
  • Logg på Inspera

Kontakt

Institutt for lærerutdanning og skoleforskning

Beskjeder

  • Forelesningen 1. oktober kl. 08.15 er flyttet til Aud 3 i HE 1. okt. 2019 08:14
UiO > Universitetet i Oslo >
Studier >

Kontakt oss

Kontaktpunkter UiO

Adresse

Universitetet i Oslo
Boks 1072 Blindern
0316 Oslo

Nødnummer

Ved brann, ulykker og alvorlige hendelser ring
22 85 66 66

Ansvarlig for denne siden

Studieredaktør

Logg inn Logg ut meny
  • Administrer dette dokumentet