Registreringshjelp 13.august - via Teams og i IMKs lokaler

Trenger du hjelp til å registrere emner i StudentWeb? Da kan en av studiekonsulentene ved IMK hjelpe deg - enten i rom 202 eller via Teams. I tillegg er det mulig å spørre om andre ting, dersom du lurer på noe annet enn oppmelding.

Bildet kan inneholde: jobb, arbeid, læring.

Studieadministrasjonen ved IMK består av Stein, Venus, Bjørnar og Helén, og vi er tilgjengelige for store og små spørsmål torsdag 13.august - og ikke bare hjelp til oppmelding.

 Som ny student er det mye informasjon og mange frister man må forholde seg til, men også "gamle" studenter kan stikke innom og spørre om det de lurer på. Om du har noe på hjertet, vil vi gjerne vite det!

Kom innom og snakk med oss om registrering i StudentWeb, emnevalg, oppbygning av graden, godkjenning av tidligere utdanning, utveksling, permisjon eller deltidsstudier, tilrettelegging ved studiene og mye mer.

På grunn av smittevern, er det plass til 5 studenter av gangen i rom 202. Vil holder av en halvtime til hver gruppe på 5 personer. Det er påmelding til registreringsdagen via nettskjema her. Fristen for å melde seg på vil være kl. 14.00 dagen før, slik at vi kan fordele dere i grupper. 

Én av oss ville holde fortet på Teams, og vil kunne ha veiledning og registreringshjelp der, for dere som ikke har mulighet til å ta turen til IMK. Der vil det være én og én som blir invitert inn til veiledning, og påmelding vil være via samme skjema som til det fyisiske møtet. 

NB: fristen for å melde seg til emner er torsdag 13. august kl. 23:59. Se de ulike fristene her.

Hilsen Stein, Venus, Bjørnar & Helén

Publisert 6. juli 2020 13:15 - Sist endret 11. aug. 2020 09:37