English version of this page

Helseinnovatørskulen: Kurs for professorar og gruppeleiarar ope for påmelding

Lær korleis du kan auke innovasjonen i laboratoriet ditt og byggje bru over gapet mellom forskar og helseinnovatør. Meld deg på kurs i Trondheim 23.–24. november. Førstemann til mølla.

Illustrasjon innovative forskere

Merk at Veksthuset for livsvitskap har skifta namn til Veksthuset for verdiskaping. Artiklar skrivne før 2023 bruker gammalt namn.

Korleis kan du auke innovasjonen i laboratoriet ditt? Korleis kan du kombinere å vere forskar og helseinnovatør? Meld deg på vårt Kurs 3 – Innovasjon for professorar og leiarar og lær korleis du kan gje livsvitskapsforskarar og klinikarar verktøy og innsikt i korleis dei kan drive med innovasjon.

For: Førsteamanuensisar, universitetslektorar, professorar, gruppeleiarar, klinikarar, forskingskoordinatorar frå offentlege universitet eller sjukehus i Noreg, Sverige og Danmark. 30 deltakarar frå alle partnarlanda vil få plass.

Når: 23.–24. november, NTNU (Trondheim)

Opptak: Basert på CV.

Program: Last ned program frå nettsida til Københavns Universitet

Frist: Førstemann til mølla.

Kostnader: Kurset er gratis og alle utgifter til reise, mat og opphald blir dekte av skulen. Vi refunderer reiseutgifter på inntil 2000 DKK.

Søknadsskjema

Om kurset

• Teori kombinert med praktiske eksempel
  • Undervisning med Jeff Skinner, London Business School
  • 2 dagar med deltaking i Trondheim
  • Flott moglegheit for nordisk nettverksbygging
  • Alle kostnader blir dekte av Helseinnovatørskulen

Om skulen

Helseinnovatørskulen vart etablert av Universitetet i Oslo. I dag blir skulen drive i samarbeid mellom Universitetet i Oslo, Karolinska Institutet, Norges teknisk-naturvitskaplege universitet og Københavns Universitet.

Ved Universitetet i Oslo har innovasjonseininga Veksthuset for livsvitskap, helse og teknologi ansvar for skulen.

Sponsa av Novo Nordisk Fonden.

Av Norunn K. Torheim
Publisert 12. sep. 2022 11:10 - Sist endret 5. jan. 2023 08:19