English version of this page

Nyhetsbrev desember 2021

Vi i Veksthuset for livsvitenskap – Universitetet i Oslos nye innovasjonsenhet for livsvitenskap – vil med dette ønske dere god jul og invitere dere til vår lanseringsfest i Forskningsparken 17. februar kl. 17. Arrangementet er en del av Oslo Life Science-konferansen 2022.

Åpner 18. februar

Når vi åpner dørene i februar, vil vi hjelpe forskere og studenter med å modne ideer i tidlig fase. Vår dør vil være åpen for forskere, studenter, ledere, administrativt ansatte og eksisterende og nye eksterne samarbeidspartnere. Nå jobber vi med å få på plass tjenestene våre som vil være tilgjengelige fra mars. Disse får du høre mer om på lanseringen 17. februar.

Ta en sniktitt på innovasjonstjenestene vi jobber med!

Vil samarbeide bredt

Veksthuset for livsvitenskap skal bidra til en sterkere innovasjonskultur ved Universitetet i Oslo slik at mer kunnskap fra forskningen blir tatt i bruk. Vi vil samarbeide tett med instituttene ved Universitetet i Oslo, Oslo universitetssykehus og Akershus universitetssykehus samt med teknologioverføringskontor, klynger, inkubatorer og næringsliv i vårt innovasjonsøkosystem.

Andre nyheter

Teamet

God jul – vi ser fram til samarbeid i 2022!