MØNA2503 Format på mappeoppgavene høst 2008

Oppgavetekstene er lagt ut på semestersiden og fristen for innlevering er angitt samme sted samt i Fronter. Oppgaven lastes opp i innleveringsmappen i Fronter.

Kort om formatet på oppgavene:

Lengden på besvarelsene er angitt på semestersiden og i Fronter (ca 2300 tegn per side, mellomrom ikke medregnet). Linjeavstand 1,5, skrift 12 punkt (Times New Roman eller lignende) og paginert (sett inn sidetall). Litteraturliste og forside kommer i tillegg. (NB. Det skal bare være litteraturliste på semesteroppgaven, ikke på firetimersoppgaven. Det er heller ikke nødvendig med referanser/fotnoter på firetimersoppgaven.)

Husk å påføre emnekode og kandidatnummer på besvarelsene dine. (Kandidatnummer blir å finne i studentweb ca. 1-2 uker før leveringsfrist).

Les oppgaveteksten nøye. Det du skriver, skal være svar på den. Gi gjerne din tolkning av oppgaveteksten, som samtidig kan være en presentasjon av hvordan du vil løse oppgaven. Før referanser og litteraturliste konsekvent på semesteroppgaven.

Ikke referer til forelesninger i besvarelsene.

I tillegg til oppgavene må hver student levere skjemaet ”obligatorisk erklæring vedr. fusk”. Dette skjemaet lastes ned, fylles ut og lastes opp i en egen mappe under ”Innlevering” i Fronterrommet. Det er altså ikke nødvendig å signere for hånd på skjemaet. Brukernavnet og passordet som brukes i Fronter regnes som en elektronisk signatur.

Nyttig informasjon om Fronter finner du her.

Nyttig informasjon om sitatteknikk finner du her.

Har du tekniske problemer under innleveringen, så ta kontakt med instituttet umiddelbart.

Lykke til!