Opplysningene ligger tilgjengelig på nettet for de siste 3 månedene. For eldre journaler kontakt Seksjon for forvaltning av elektronisk saksbehandling og dokumentasjon på e-post.
Desember | Januar | Februar | Mars |
---|---|---|---|
Uke 49 (pdf) | Uke 1 (pdf) | Uke 6 (pdf) | Uke 10 (pdf) |
Uke 50 (pdf) | Uke 2 (pdf) | Uke 7 (pdf) | Uke 11 (pdf) |
Uke 51 (pdf) | Uke 3 (pdf) | Uke 8 (pdf) | Uke 12 (pdf) |
Uke 52 (pdf) | Uke 4 (pdf) | Uke 9 (pdf) | Uke 13 (pdf) |
Uke 5 (pdf) |
Innsynsbegjæring
- Begjæring om innsyn må inneholde opplysninger om:
- Bestillers e-postadresse
- Bestillers postadresse eller avtale om avhenting
- Opplysninger om saks- og dokumentnummer (f.eks. 2010/99999-1) eller tilstrekkelige opplysninger for å identifisere saken
- Innsynsbegjæring sendes til Seksjon for forvaltning av elektronisk saksbehandling og dokumentasjon
- Klage på avslag av en innsynsbegjæring skal sendes enheten som avslo innsynsbegjæringen innen 3 uker fra mottak av avslaget. Klagen registreres av enheten og oversendes for behanding til Felles klagenemnd, se offentleglova § 32 (lovdata.no) og forvaltningsloven § 29 (lovdata.no). Kunnskapsdepartementet har delegert kompetanse til å behandle klager på utdanningsinstitusjonenes vedtak etter offentlighetsloven til Felles klagenemd (HK-dir) innsyn-klageinstans@hkdir.no