English version of this page

Data Science Day @ UiO 2022

dScience ønsker velkommen til årets Data Science Day.

Image may contain: Electricity, Water, Astronomical object, Sky, Lens flare.

Illustrasjon: Colourbox / AstroMaria

19. oktober 2022 inviterer dScience til en sosial kveld med faglig påfyll innen data- og beregningsvitenskap og underholdning.

I år får vi besøk av spennende foredragsholdere fra Spotify, Alan Turing Institute og Universitetet i Oslo. Før og etter foredragene blir det mingling og lett servering i Realfagsbiblioteket.

Vi fortsetter også suksessen fra tidligere år hvor vi inviterer aktuelle bedrifter fra privat og offentlig sektor til å ha bedriftstands for å presentere seg selv for studenter, kollegaer og aktuelle samarbeidspartnere.

Arrangementet er gratis og åpent for alle. Mat og drikke serveres gjennom kvelden, og vårt mål er å samle akademia, bransjen og beslutningstakere til en unik kveld med nye bekjentskaper og samarbeidsmuligheter. Etter foredragene vil det være mulig å kjøpe vin eller øl.

For å være sikker på at vi har nok mat til alle setter vi stor pris på om du melder deg på arrangementet.

Meld deg på her

• 17:00 – Dørene åpner
  • 18:00 – Velkommen
  • 18:05 – "AI Explainability from the ground up" av Morgan Briggs, Research Associate for Data Science and Ethics ved The Alan Turing Institute, London