English version of this page

dScience lunsjseminar: Artificial Intelligence and Fundamental Rights: The Dawn of New Regulation

Velkommen til vårt dScience lunsjseminar i Realfagsbiblioteket! Dette arrangementet er åpent for alle.

Bildet kan inneholde: person, hår, hode, frisyre, azure.

11:45 – Dørene åpner og lunsj serveres

12:00 – "Artificial Intelligence and Fundamental Rights: The Dawn of New Regulation", Samson Y. Esayas (Førsteamanuensis, Institutt for rettsvitenskap og styring, Handelshøyskolen BI)

13:00 – Mingling / slutt

Vennligst fyll ut påmeldingsskjemaet under om du ønsker å delta. Slik er vi sikre på at vi har nok mat og drikke! (Påmeldingen er ikke bindende og du er selvsagt velkommen uten påmelding også.)

Påmeldingsskjema

Om seminarserien

dScience inviterer til ukentlige lunsjseminarer! Hver torsdag byr vi på lunsj og korte foredrag for PhD-kandidater og postdoktorer i våre lokaler. Grunnet begrenset med plass (40 personer) er dette førstemann til mølla. En gang i måneden holdes disse i Realfagsbiblioteket, hvor man kan forsyne seg av mat og drikke til spennende presentasjoner av interne og eksterne foredragsholdere. Disse seminarene er åpne for alle som ønsker å delta. Her finner du oss.

Lounge-området vårt kan også bookes av PhD-kandidater og postdoktorer, både til møter og sosiale sammenkomster - vi har fersk kaffe hele dagen lang! Du kan lese mer om seminarserien her (engelsk).

Book lounge-området

Emneord: dscience, lunsjseminar, PhD, postdoktor