NAV + akademia = sant?

Nasjonal konferanse som formidler forskningssamarbeidet mellom NAV og akademia. Årets tema er digitalisering i et samfunnsperspektiv.

Bilde av en person som holder en telefon og har en PC foran seg med blått banner på høyre side hvor det står Domus Bibliotheca

Utviklingen av den digitale velferdsstat stiller krav til forvaltningen om å fornye og forbedre eksisterende praksiser, og reiser viktige spørsmål om demokrati og rettssikkerhet.

Er digitalisering en forbedring av offentlige tjenester?

På denne konferansen vil innleder fra NAV og flere universiteter og høgskoler presentere og diskutere forskning på digitalisering – som den digitale rettsstat, hvilke tjenester som bør digitaliseres og personvern i digitale forvaltningsprosesser.

Se mer informasjon og fullt program for konferansen på Oslomets nettsider.

Medarrangører: OsloMet, Kompetansesenter for arbeidsinkludering KAI, NAV Kunnskap, Høgskolen i Innlandet, Universitetet i Oslo, Universitetet i Agder og NTNU.

Strømming

Du kan følge arrangementet via strømming her. Strømmen vil begynne ved arrangementsstart.

Påmelding og praktisk informasjon

Du kan være med på konferansen både fysisk og digitalt. Påmelding via Participant.no.

Gå til påmelding

Hvis du trenger heis eller annen tilrettelegging ved besøk, kontakt oss på telefon 90131755.

Om Domus Bibliotheca

Domus Bibliotheca er Universitetet i Oslos dialog- og formidlingsarena. Her kan du delta i debatter og samtaler og høre på foredrag. Domus Bibliotheca er den venstre fløybygningen på Universitetsplassen i Oslo sentrum.

Nysgjerrig på hva som skjer hos oss? Følg Universitetsplassen - UiO på Facebook for spennende oppdateringer.

Se fullt program for Domus Bibliotheca
Publisert 8. sep. 2023 15:11 - Sist endret 9. okt. 2023 14:50