EXFAC03-AAS høsten 2010

obligatoriske flervalgstester (”multiple choice”-tester) i Fronter

De obligatoriske aktivitetene høsten 2010 består av flervalgstester (”multiple choice”-tester). Alle må avlegge tester i både

·        del I: språk og språkvitenskap og

·        del II: kultur.

Både del I og del II må være godkjent for å kunne avlegge eksamen

Gjennomføring av flervalgstestene vil skje i Fronter. Informasjon rundt den praktiske gjennomføringen av testene vil bli lagt ut i Fronter i forkant av de første testene.

UKE 43 (25.- 29. oktober): første forsøk

Begge tester gjennomføres av alle i løpet denne uka i både

·        del I: språk og språkvitenskap og

·        del II: kultur

NB! Det er ikke anledning til å vente til annet forsøk.

Resultatet av prøven finnes umiddelbart i Fronterrommet. Du må ha minst 10 av 15 svar riktig på hver av prøvene for å kunne gå opp til endelig eksamen. Du har 20 minutter på å gjennomføre hver av prøvene.

Dersom man ikke får godkjent del I og/eller del II første gang, gis det ett nytt forsøk for hver av delene.

UKE 45 (8. - 12. november): annet forsøk i løpet av uka

Godkjenning av tidligere kvalifiseringsoppgaver

Tidligere kvalifiseringsoppgaver er gyldig maks 2 - TO - semestre (inkludert det semesteret den ble avlagt). Kvalifiseringsoppgaver godkjent høst 2009 og tidligere er altså IKKE gyldige. Dersom du er usikker, ta kontakt med studiekonsulent Monica Lund Haugom i god tid før uke 43.

Sykdom i uke 43

Studenter som er sykmeldt den uken prøven gjennomføres, må gi beskjed til instituttet umiddelbart (henvendelser@ikos.uio.no). Legeattest eller tilsvarende dokumentasjon må leveres instituttet eller poststemples senest tre dager etter 29. oktober.