Bøker
Kung, Lucy (2017): Strategic Management in the Media: Theory to Practice (andre utgave). Sage (256 sider)
Osterwalder, Alexander og Yves Pigneur (2010): Business Model Generation. Hoboken: John Wiley & Sons (280 sider). Denne boken har også kommet i norsk utgave som godt kan brukes.
Smith, Michael D. og Telang, Rahul (2016): Streaming, Sharing, Stealing: Big Data and the Future of Entertainment, MIT Press (232 sider)
Nettbaserte artikler
Garvin, David A. (2003): Making the Case. Professional education for the world of practice. Harvard Magazine, September-October 2003 (Distribueres på Fronter. Også fritt tilgjengelig på nett.) (11 sider)
Gran, Anne-Britt, Øyvind Torp og Marcus Gjems Theie (2016): Kreativ næring i Norge 2008–2014, Rapport nr. 1, BI Centre for Creative Industries (Distribueres på Fronter. Også tilgjengelig på BIs nettsider.) (94 sider)
Lundberg, Kirsten (2015): Case method and case study collections, I International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences, pp.176-182 (distribueres på Fronter. Også tilgjengelig gjennom Universitetsbiblioteket.) (7 sider)
Lycke, Kirsten Hofgaard (2016): Erfaringsbasert læring - Problembasert læring, caseundervisning og prosjektarbeid, I: Helge Ivar Strømsø; Kirsten Hofgaard Lycke & Per Lauvås (red.), Når læring er det viktigste. Undervisning i høyere utdanning.. Cappelen Damm Akademisk. ISBN 978-82-02-52728-0. Kapittel 10. s 157 – 175 (distribueres på Fronter) (19 sider)