Opphold på Ole Bull-Akademiet

Oppholdet på Ole Bull-Akademiet på Voss er i uke 8. Vi minner om at oppholdet er obligatorisk og nødvendig for å få bestått i emnet MUS1121 Utøvende 1 (men man kan få fritak hvis man har gjennomført samme kurs før).

Studenter som har gjennomført tilsvarende kurs/opphold tidligere, trenger ikke å være med, men må dokumentere at de har vært med på tilsvarende tidligere. Dokumentasjon sendes til henvendelser@imv.uio.no eller leveres til studiekonsulenten på rom 238 ZEB.

Ta med hovedinstrumentet (dersom det er bærbart)!

Betaling:

Egenandelen er på kr. 1.000,- og betales direkte til Ole Bull-Akademiet når dere kommer dit.

Studentene må også dekke reisen selv. Programmet begynner om morgenen på mandag morgen i de respektive kursukene, og vi anbefaler derfor at studentene ankommer Voss søndag kveld. Toget fra Oslo kl. 16.07 skal være på Voss kl. 21.28. NB! Det er ikke folk på Ole Bull-Akademiet før kl. 21.00 søndag kveld!

Adressen til Ole Bull-Akademiet er Strengjarhaugen 6 og jernbanestasjonen er ved Evangervegen.

Publisert 23. des. 2013 14:50 - Sist endret 21. feb. 2014 12:11