Innlevering av fakultetsoppgaver og kursoppgaver

Vær oppmerksom på følgende når du skal levere fakultetsoppgaver og kursoppgaver:

• Alle fakultetsoppgaver og kursoppgaver skal leveres i Fronter. Sjekk at brukernavn og passord for Fronter er i orden i god tid før første innlevering. Rommene åpnes noen dager før innleveringsfristen.
  • Oppgaven må leveres innen fristen for å få den kommentert. Beregn god tid før fristen, da nettverksforbindelser kan være varierende.
  • Dokumentformat må være .rtf eller .doc.
  • Lever oppgaven med utfylt mal for fakultetsoppgavenes forsider .
  • Dokumentnavnet skal ha følgende innhold: fornavn_etternavn_emne_fagområde.dokumentformat
  • Du har selv ansvaret for at oppgaven blir levert i riktig fronterrom.

Se retningslinjer for innlevering av kurs- og fakultetsoppgaver for nærmere informasjon.

Dersom du har tekniske problemer med innlevering av kurs- og fakultetsoppgaver kan du kontakte Juriteket. De vil hjelpe deg videre.

Har du ikke tilgang til riktig Fronterrom, tar du kontakt med Infosenteret.

Tid og sted for gjennomganger vil bli lagt ut på timeplanen så snart de er avklart.

Publisert 15. sep. 2015 13:18