Frederikketeltet: Lars Berrum og Martin Beyer-Olsen

Norgest mest populære komikerduo kommer til Frederikketeltet for å underholde deg og faddergruppa di i august!

Bilde av Lars Berrum og Martin Beyer-Olsen

Foto: Kim Erlandsen

Hva skjer?

Lars Berrum og Martin Beyer-Olsen kommer til Frederikketeltet denne onsdagskvelden i studiestartsuka! Kanskje får vi høre om Alternativ Blindern? Vi lover løs latter og upåklagelig stemning.

For å sikre at helaftenen står i humorens tegn byr UiOs egen revygruppe Morrari i tillegg på oppvarming et par timer før showet.

Arrangementet er gratis, men det er begrensa med plasser og førstemann til mølla.

Frederikketeltet

Frederikketeltet er åpent hele studiestartsuka for alle nye studenter ved Universitetet i Oslo. Her kan du og faddergruppa di samles for å spise og drikke, delta på arrangementer eller bare ta en liten pust i bakken mellom slaga. Union står for servering og studentvennlige priser i teltet.

Publisert 20. juni 2023 14:58 - Sist endret 20. juni 2023 14:58