Melde fra om skader, mangler og behov

Alle brukere kan melde inn skader, mangler og mindre behov under «Send melding eller se dine saker»-knappen som finnes på alle Eiendomstjenestesidene.

Alle brukere kan melde inn skader (knust rute, lekkasje på toalettet, ødelagt stikkontakt), avvik (mangler toalettpapir, renhold, glatt på isen) og mindre behov (flytting, enkle møbelreparasjoner) under «Send melding eller se dine saker»-knappen som finnes på alle Eiendomstjenestesidene.

Bruker kan også melden fra om skader og avvik gjennom «Si fra» under «Daglig drift, renhold, avfall». Uansett hvilken av disse to veiene bruker går, kommer meldingen frem til Servicetorget Eiendom som er EAs kontaktpunkt.

Når bruker har meldt inn en sak, vil han/hun motta en e-post når saken er mottatt, og en ny epost når saken er løst. Bruker kan til enhver tid følge status på sine innmeldte saker under «Mine saker»-knappen i innmeldingssystemet.
 

Meld fra om skader, mangler og behov

Du kan også melde inn andre behov som gjelder renhold, uteområder, avfall, intern flytting, budtjenester eller annet driftsarbeid.

Driftsmeldinger

Lurer du på hvorfor det bråker?
Se oversikt over pågående og planlagt arbeider.