English version of this page

Nyhetsbrev fra UiO:Livsvitenskap november 2017

UiOs nye innovasjonsprogram SPARK Norway på lufta!
– søknadsfrist 15. desember

SPARK Norway er et toårig innovasjonsprogram for å videreutvikle ideer fra helserelatert livsvitenskap, slik at de kommer pasienter og samfunn til gode. Forskere ved UiO og forskergrupper ved OUS eller Ahus med UiO-tilknytning kan søke UiO:Livsvitenskap om å bli tatt opp i programmet.

Andre søknadsfrister i desember

Oslo Life Science 12.–15. februar 2018
– konferanseprogrammet tar form

Oslo Life Science-konferansen er en møteplass for alle aktører fra forskning, forvaltning, næringsliv og politikk som er interessert i livsvitenskap. Tema i 2018: Investing in health and environment.

Se noen av de inviterte foredragsholderne. Nå jobber vi med å få på plass interne bidrag før vi legger ut påmeldingsskjema i desember.

Arrangører i 2018: UiO:Livsvitenskap, Legemiddelindustrien (LMI), Oslo universitetssykehus (OUS), Norges miljø- og biovitenskapelige universitet (NMBU), Senter for økologisk og evolusjonær syntese (CEES), Bioteknologirådet og Oslo kommune.

Annet arrangementsnytt

Et lite utvalg av annet livsvitenskapsnytt fra UiO

Ledige stillinger

Symbol UiO:Livsvitenskap

Meld deg på nyhetsbrevet.

Følg UiO:Livsvitenskap på Twitter.

Av Norunn K. Torheim
Publisert 16. nov. 2017 08:59 - Sist endret 14. des. 2022 11:18