English version of this page

Nyhetsbrev mars 2022

Avslutning for UiO:Livsvitenskap sine første konvergensmiljøer

I 2017 skjedde det noe helt nytt på Universitetet i Oslo, de første konvergensmiljøene ble opprettet i regi av UiO:Livsvitenskap. De seks tverrfaglige forskergruppene som ble valgt ut etter en grundig søknadsprosess, skulle løse store samfunnsutfordringer innen helse og miljø. Onsdag 30. mars var det avslutningsarrangement og tid til å dele erfaring og resultater.

Oslo Life Science konferansen 2022

Se opptak og bilder fra noen arrangementer på konferansen.

Siste sjanse å se konserten "The lapse of time". Opptaket vil være tilgjengelig til 4. april.

Circle U. pris for tverrfaglig forskning

Grafikk Circle U. pris

Universitetsalliansen Circle U. har utlyst pris for tverrfaglig forskning. Forskere eller forskergrupper kan søke innen 10. mai.

Ny innovasjonsmøteplass innan livsvitskap

Grafikk Innovation hangout

Veksthuset for livsvitskap og næringsklynger sparkar i gang innovation hangouts der forskarar, studentar og næringsliv kan bygge nettverk.

Ledige stillinger

Aktuelt fra konvergensmiljøene