Hjernen i sentrum

En arrangementsserie på Domus Bibliotheca, Universitetet i Oslos arena for dialog og formidling.

Bildet kan inneholde: azure, gest, font, grafikk, elektrisk blå.

Hjernen er i vinden. Regjeringen har laget en egen hjernehelsestrategi, Hjernerådet samler landets forskere på feltet og vår digitaliserte hverdag gir hjernen stadig nye utfordringer.

Hva vet vi egentlig om hjernen? Hva er dens muligheter og begrensinger? I den nye arrangementsserien "Hjernen i sentrum" utforsker vi ulike problemstillinger der hjernen har betydning: Fra hukommelse og mental helse til søvn og livsstil.

Kommende arrangementer i serien

Om Domus Bibliotheca

Domus Bibliotheca er Universitetet i Oslos dialog- og formidlingsarena. Her kan du delta i debatter og samtaler og høre på foredrag. Domus Bibliotheca er den venstre fløybygningen på Universitetsplassen i Oslo sentrum.

Nysgjerrig på hva som skjer hos oss? Følg Universitetsplassen - UiO på Facebook for spennende oppdateringer.