Reglement Ullevål

Her finner du veiledning og reglement for bruk av auditoriene på Ullevål sykehus.

Sikkerhet og åpning/lukking av auditorier

  • Lokaler som benyttes skal bekreftes reservert av bookingansvarlig.
    All booking gjøres ved å sende e-post til følgende e-postadresse: rom-booking-ulleval@klinmed.uio.no
  • Arrangør er ansvarlig for at det ikke slippes inn flere deltakere i lokalet enn det er godkjent for. Det opplyses om lokalets godkjente antall plasser på bestillingsskjemaet og utenfor hvert auditorium. Det er ikke tillatt å sitte i trappen eller sette inn ekstra stoler i lokalene.
  • Arrangør er ansvarlig for at det ikke benyttes levende lys i lokalet.
  • Arrangør er ansvarlig for at lokalet blir låst etter bruk.
  • Enkelte lokaler har kortleser. Bookingansvarlige gir opplysning om låsing/lukking for de enkelte lokalene. Ta kontakt med Portvakten (døgnåpen) dersom det skulle oppstå problemer (221) 18001.
  • Arrangør må på forhånd ta kontakt med Sikkerhetsseksjonen dersom det er behov for ekstra sikkerhetstjenester og vakthold, tlf. 22 11 79 16 (dagtid) / 22 11 80 01 (kveldstid).

Bespisning/Pauser

  • Bespisning (mat og drikke) i auditoriene og andre møterom er ikke tillatt!
  • Av hensyn til pasienter og ansatte bør pauser avholdes slik at deltakerne ikke er til sjenanse for daglig drift av sykehuset. Ved særlig store arrangementer henstilles det til arrangøren å påse at deltakerne ikke sammenstimles i store grupper til hinder for gjennomgangstrafikken.

Utstyr

  • Alle brukere er forpliktet til å sette seg inn i bruken av utstyret.
  • Brukere blir fakturert for eventuelle skader på utstyr.

Opprydding

  • Opprydding etter arrangementet er låntakerens ansvar. Lokalene skal forlates i den stand de var før arrangementet. Spesielt papp må brettes og fjernes om mulig.
  • Brukere blir fakturert for eventuelt ekstraordinært renhold.

Særskilt for Auditoriet, Kreftsenteret - Bygg 11

  • Toalett for brukere av auditoriet er i kjelleren (utgang ved siden av talerstolen), samt i hovedresepsjonen. Toaletter i stråleseksjonen skal ikke brukes.
  • For reservasjon av kantine, kaffebestilling etc ta kontakt med Mediretst på tlf. internt 58 36 17 eller eksternt 21 60 36 17. E-post: motemat@ulleval@medirest.no
  • Reglement for auditoriet på Kreftsenteret (pdf)

Særskilt for Laboratoriebygningen - Bygg 25

  • Vær oppmerksom på at inngang til Kapellet også ligger i Vandrehallen. Dette krever at særlige hensyn tas. Ferdsel og opphold i Vandrehallen skal avholdes slik at deltakerne ikke er til sjenanse for verken de pårørende, for pasientene eller den daglige driften av sykehuset. Dette gjelder alle dager og alle kvelder i uken.
  • Vandrehallen har helt spesielle regler for bevertning. All servering i Vandrehallen i Laboratoriebygningen er i utgangspunktet forbudt utenom i kaffebaren. Spesielle arrangement, der man ønsker å oppholde seg i Vandrehallen i sosial eller selskapelig sammenheng, krever avtale med Seksjon for autopsi ved Patologisk anatomisk avdeling (tlf.  221 18 905) minst en uke i forveien.
  • Vandrehallen i utgangspunktet ikke et arrangements- / utstillingsareal. Dette må i så fall avtales i god tid med alle berørte parter, og da spesielt patolog-/kapellvirksomheten.
    Kontaktperson: Forvalter Jørn R. Svendsen, USS Eiendomsavdelingen,
    Tlf: 23 01 67 48 / 98 04 87 98
    E-post: uxjrsv@ous-hf.no
Publisert 26. mars 2015 12:33 - Sist endret 5. jan. 2024 12:49