Oppdatert info om påmelding til Exphil

Nye studenter på medisin, odontologi, helseledelse, tannpleie, jus og profesjonsstudiet i psykologi er nå forhåndspåmeldt til Exphil-grupper. Dette gjelder alle som ikke er registrert med bestått Exphil fra før, eller som allerede hadde meldt seg til selvstudiumsvarianten. Seminargruppene dette gjelder er dedikert det enkelte studieprogrammet og undervisningen vil i de fleste tilfeller finne sted lokalt, det vil si der studentene har sin øvrige undervisning.

Gruppene er ikke åpne for ordinær påmelding i Studentweb, så dersom du selv velger å bytte gruppe, vil du ikke få til å bytte tilbake til gruppen du nå er plassert på.

Alle andre studenter anbefales på det sterkeste å vente med å melde seg på seminargrupper til etter at de har vært på infomøter på sine respektive programmer. Det er plass til alle programstudentene på seminargruppene, og det meste av kapasiteten på gruppene reserveres til neste uke.

Publisert 5. aug. 2015 16:04 - Sist endret 14. des. 2017 12:53