Innlevering av fakultetsoppgaver og kursoppgaver

Studenter vil få tilgang til Fronterrom for innlevering av fakultetsoppgaver i uke 6.

Innleveringsfrister for kursoppgaver vil bli annonsert i beskjedfeltet på semestersiden.

Vær oppmerksom på følgende når du skal levere fakultetsoppgaver og kursoppgaver:

• Alle fakultetsoppgaver skal leveres i Fronter. Sjekk at brukernavn og passord for Fronter er i orden i god tid før første innlevering.
  • Oppgaven må leveres innen fristen for å få den kommentert. Beregn god tid før fristen, da nettverksforbindelser kan være varierende. Oppgavene skal maksimalt være på 3000 ord.
  • Dokumentformat må være .rtf eller .doc/.docx.
  • Lever oppgaven med utfylt mal for fakultetoppgavenes forsider .
  • Dokumentnavnet skal ha følgende innhold: fornavn_etternavn_fagområde_studieår_fakoppgave.dokumentformat
  • Du har selv ansvaret for at oppgaven blir levert i riktig fronterrom.
  • Innleveringsfristene settes til kl. 14:00, men Fronterrommet er åpent til 23:59 for de studenter som møter tekniske problemer ved innlevering.

Se retningslinjer for innlevering av kurs- og fakultetsoppgaver for nærmere informasjon.

Dersom du har tekniske problemer med innlevering av kurs- og fakultetsoppgaver kan du kontakte Juriteket. De vil hjelpe deg videre.

Dersom du har problemer med Fronterrommet tar du kontakt med Infosenteret.

Tid og sted for gjennomgang av fakultetsoppgave vil bli lagt ut i timeplanen så snart de er avklart.

Publisert 2. feb. 2017 12:52 - Sist endret 2. feb. 2017 12:56