Jeg ønsker å bytte seminargruppe

Husk fristen 1 september

Seminar eller selvstudium

Husk at det er frivillig om du vil følge seminar/kollokvie eller om du ønsker selvstudium.

Hvis du velger å følge seminar/kollokvie så forventer vi at du møter hver gang.

Hvis du allerede nå vet at du kommer til å være borte flere ganger fra seminar/kollokvie så ber vi deg om å velge selvstudium.

Opplegget i seminar/kollokviegrupper er i stor grad lagt opp til gruppearbeid i mindre grupper. Hvis du ikke møter til en eller flere seminar/kollokvie ganger så vil dine medstudenter få et dårligere seminar/kollokvie fordi du er borte.

Det er veldig lurt å benytte deg av det faglige drop-in tilbudet hver eneste uke enten du velger seminar/kollokvie eller selvstudium.

Bytte seminargruppe

Du kan selv prøve å bytte seminargruppe helt frem til fristen for å semesterregistrere deg går ut den 1 September 2017.

Kun de seminargruppene som er ledige vil komme opp som alternative i rullegardinmenyen. Ikke gi opp dersom du ikke får plass på den gruppen du ønsker med en gang. Det hender ofte at det blir ledige plasser på grupper som i utgangspunktet var fullbooket.

Du kan ikke møte opp på en annen gruppe/kollokvie enn den du har fått innvilget plass på.

Slik bytter du seminargruppe i Studentweb

• Logg inn i Studentweb, gå til "Aktive emner" i menyen og finn fram til emnet.
  • Klikk på knappen 'Rediger' ved undervisninga på det aktuelle emnet.
  • Velg en annen seminargruppe i rullegardinmenyen. Du vil med en gang se ledige grupper.
  • Klikk på knappen 'Lagre'.
Publisert 24. aug. 2017 12:20 - Sist endret 24. aug. 2017 12:26