English version of this page

Nyhetsbrev oktober 2023

Nyhetsbrev fra UiO:Livsvitenskap

Avslutningsarrangement for studenter med sommerstipend fra UiO:Livsvitenskap

Bildet viser direktør UiO:Livsvitenskap sammen med studentene som vamt prisen for beste postere.

I år har 48 studenter fått praktisk erfaring fra forskningsprosjekt med stipend fra UiO:Livsvitenskap. Avslutningen for årets sommerstudenter ble markert med presentasjoner, utstilling og prisutdeling. Tilbudet videreføres og utlysning for prosjekter sommeren 2024 kommer til neste år.

Logo NLSDays og SPARK Norway logo.

SPARK Norway deltar på NLSDays 29.– 30. november

SPARK Norway vil være til stede på NLSDays i København. Flere av innovasjonsprosjektene vil delta på partnermøter. SPARK Norway er også medarrangør av et arrangement, Fireside Chat, 30. november sammen med SPARK Finland og SPARK Danmark.

Illustrasjon SPARK Norway prosjekt

Opptak til UiO:Livsvitenskaps innovasjonsprogram SPARK Norway - fristen nærmer seg

Har du en idé innen livsvitenskap som kan løse utfordringer knyttet til menneskers eller dyrs helse? Nå kan du søke opptak til SPARK Norway og lære hvordan videreutvikle innovative ideer til ny teknologi, behandling eller tjenester. Søknadsfristen er 9. november.

Utlysninger

Nå kan kunsterne søke på Real kunst og jobbe kreativt med forskere
REAL kunst er MN-fakultetets gjestekunstner-program.
Søknadsfrist: 6. november

Samlokalisering for tverrfaglige forskningsprosjekter og -initiativ innen klima, miljø og bærekraft
UiO tilbyr samlokalisering i Oslo sentrum for grupper av forskere innen temaene klima, miljø og bærekraft for en begrenset periode.
Søknadsfrist: løpende

Arrangement