Digital eksamen avholdes i Silurveien

Fra høsten 2016 vil alle digitale eksamener ved det medisinske fakultet holdes i UiOs nye eksamensbygg, på stasjonære PC-er i eksamenslokalet. Også en del skriftlige eksamener på papir vil bli holdt her. Selve eksamen vil foregå på samme måte som før. Som student møter du som vanlig opp i god tid før eksamen og blir anvist din plass i eksamenslokalet på vanlig måte. Som vanlig vil det være både eksamensvakter og IT-vakter tilstede under eksamen.

Det er ingen kantine i Silurveien. Imidlertid er det en åpen kafe med noe mat og drikke.

Både buss, bane og trikk stopper i nærheten av Silurveien. I kjelleren er det parkeringsmuligheter mot betaling. Sykkelparkering finnes på baksiden av bygningen. Les mer om Silurveien og hvordan du kan komme deg dit

Publisert 29. sep. 2016 14:22