Viktig oppsummering om digital eksamen i SOS1120

Det er svært viktig at du setter deg inn i all informasjonen tilknyttet digital eksamen på semestersiden.

Regning på tilleggsark

I enkelte av oppgavene skal du vise utregningene dine på tilleggsark. Disse arkene blir endel av din besvarelse og skal leveres i tillegg til besvarelsen på PC.

Det er derfor viktig at du tar med penn. Du får tildelt ark på eksamen.

Tekniske krav og søknad om lån av PC

Husk at du må ha installert Safe Exam Browser (SEB) på din datamaskin før skoleeksamen. I tillegg må du sjekke at din maskin oppfyller de tekniske kravene. Dersom du ikke har anledning til å ta med egen bærbar datamaskin til skoleeksamen kan du søke om å låne PC. (Skjemaet stenger 26.mai).

Hjelpemidler på eksamen

Det har i tillegg dukket opp spørsmål vedrørende hjelpemidler på eksamen. Hjelpemidlene som er tillatt finner dere på emnesiden.

De av dere som ikke har boka til Skog kan ta med en annen, tilsvarende pensumbok, som erstatning for Skog.

Publisert 26. mai 2016 08:29 - Sist endret 26. mai 2016 08:32