Endringer i master og avanserte emner

Masteroppgave (endring)

Søknad om utsatt innleveringsfrist må anbefales av intern veileder og sendes til Programrådet. Det gis ikke automatisk utsatt innleveringsfrist ved sykdom eller permisjoner. Ved endring/bytte av masteroppgave må du i samarbeid med intern veileder fylle ut ny kontrakt "Godkjenning av plan for masteroppgave og avanserte emner i 2.avdeling farmasi" og levere denne til studiekonsulenten for 2.avdeling. Kontrakten skal være underskrevet av studenten selv, veileder(e) og avdelingsleder.

Det er ikke nødvendig å fylle ut ny kontrakt dersom endringene kun gjelder mindre endringer.

Avanserte emner (endring/avmelding)

Søknad om endring av avanserte emner i kontrakten må inkludere anbefaling fra intern veileder. Søknaden skal inneholde: Studentens navn, e-post, emnekode og semester på emnet det byttes fra og emnekode og semester på emnet det byttes til. Søknaden kan sendes pr e-post til studiekonsulenten på 2.avdeling. Avmelding fra eksamen må skje senest 14 dager før eksamen for annulering av eksamensoppmelding.

Avanserte emner som tas utenfor Farmasøytisk institutt

Dersom du tar avanserte emner utenfor Farmasøytisk institutt ber vi deg levere en bekreftelse på bestått eksamen. Bekreftelsen skal inneholde følgende:

Eksamensform (skriftlig/muntlig), emnekode og -navn, pensumliste, karakter og antall studiepoeng.

Dersom du ønsker å ta avanserte emner i utlandet må du søke skriftlig om dette for å få dette godkjent i god tid før kursstart. Søknaden leveres til studiekonsulenten for 2.avdeling og skal inneholde følgende dokumentasjon:

Faglig innhold/pensum, nivå på emnet, eksamensform og karaktersystem. Søknaden skal inneholde underskrift på at intern veileder ved Farmasøytisk institutt anbefaler dette pensumet.

Publisert 10. juli 2013 10:04 - Sist endret 28. sep. 2022 14:13