[LØST] Outlook - Problemer med å reservere møterom
Noen brukere opplever problemer med å reservere, «booke», møterom i Outlook. Problemet består i at man får en feilmelding når man trykker på «Rooms...»-knappen inne i en møteinnkalling.
Vi jobber med å finne årsaken til problemet, men man skal kunne omgå problemet på følgende måter:
- Klikk OK på feilmelding, og velg "Global Address List" i feltet "Address book". Dette fungerer for noen.
- Klikk OK på feilmelding, og velg "More columns", i stedet for "Name only" som er default.
- Bruk «Room Finder». Om denne ikke vises inne i møteinnkallingen, gå til «Meeting»-fanen og trykke på «Room Finder»-knappen. Velg deretter en passende romliste.
- Inviter rommet som en vanlig deltaker, klikk på "To" / "Til" for å søke det opp slik du kan søke opp personer.
- Bruk webmail-tjenesten mail.uio.no.
mvh Gruppe for drift av meldingstjenester
Publisert 26. sep. 2018 12:37
- Sist endret 8. nov. 2018 15:06