Gjenåpne en løst sak

En løst sak i RT er en sak som har fått status "Resolved" Løste saker er ikke synlige i RT med mindre du aktivt søker de opp. Denne guiden viser hvordan du kan søke frem en løst sak avhengig av den informasjonen du har.

Søke frem en løst sak hvis du kjenner til saksnummer

  • Skriv inn saksnummer i søkefeltet i høyre hjørne og trykk på Enter på tastaturet.

 

 

Søke frem en løst sak hvis du kjenner til subject

  • Velg Search > New Search for å åpne Query Builder

 

  •  Skriv inn subject på saken du ønsker å finne. Du kan skrive inn deler hvis du ikke husker hele. Trykk deretter på Add these terms and search.

 

 

 

Endre status til open

  • Klikk på saken du ønsker å åpne.

 

 

  • Klikk på Basic.

 

  • Endre status fra resolved til open i rullefeltet. Og trykk på Save Changes.

 

 

 

Publisert 16. jan. 2018 12:22 - Sist endret 31. mars 2022 15:58