Publisert 14. nov. 2023 13:03

Islendingene frykter igjen et stort vulkanutbrudd nær Islands hovedstad Reykjavik. Flere forskere ved Institutt for geofag, Universitetet i Oslo har blitt intervjuet om den økte vulkanske aktiviteten. Forsker Olivier Galland var gjest i studio i NRK Nyheter den 6. november.

Publisert 8. mars 2023 09:52

Forskningsprosjektet Arven etter Nansen har synt fram at ein kan ha god balanse av kjønn på toppnivå. Ikkje berre er prosjektet leia av ei kvinne, men 40% av prosjektleiinga er kvinner. Berre for å toppe det heile, så består administrasjonen til prosjektet berre av kvinner.

Publisert 1. feb. 2023 04:30

– Jeg har aldri følt meg så uvelkommen som da jeg og foreldrene mine mistet stemmeretten, sier Varisa Phothisat. Også jurist og Svalbardekspert Geir Ulfstein er kritisk til beslutningen om å skyve utlendinger ut av lokalstyret.

Publisert 23. des. 2022 11:39

Hausten 2022 vart det fyrste forskingstoktet i GoNorth-ekspedisjonen gjennomført. Eit mål med ekspedisjonen er mellom anna å utforska den geologiske forhistoria til danninga av Polhavet. Professor Jan Inge Faleide er med i leiinga av GoNorth, og er intervjua av Geoforskning.no om ekspedisjonen.

Publisert 10. feb. 2020 14:38

For hundre år siden, den 9. februar 1920 og i kjølvannet av første verdenskrig, undertegnet Norge og åtte andre stater Svalbardtraktaten i Paris. I 1925 trådte traktaten i kraft, og Svalbard ble innlemmet i Kongeriket Norge.

Les hele saken på regjeringen.no