Nye utlysninger til undervisningsutvikling

Nå er det penger å hente fra to nye utlysninger, og LINK arrangerer dermed to prosjektklekkerier på nyåret!

Den siste uken har det blitt lyst ut midler til utviklingsprosjekter på to forskjellige steder. Den ene potten er de interne, strategiske midlene som skal gå til innovative undervisningsprosjekter som har digital vurdering som et kjerneelement. Denne utlysningen kjøres for andre året på rad på Universitetet i Oslo og har søknadsfrist 1.februar i 2020. I forbindelse med denne utlysningen arrangerer LINK et prosjektklekkeri 9.januar, og hvis du sitter inne med en ide til søknad, anbefales det at du melder deg på og kommer til klekkeriet.

Den andre potten er en DIKUs "Program for studentaktiv læring", en pott på hele 50 millioner kroner som skal gå til prosjekter som skal utvikle, prøve ut, evaluere og ta i bruk studentaktive læringsformer og læringsfremmende vurderingsformer i høyere utdanning. Denne utlysningen har søknadsfristen 8.juni i 2020 og LINK arrangerer et prosjektklekkeri for denne utlysningen 4.februar.

Vi håper så mange som mulig vil ta turen til klekkeriene og at de gode ideene som svirrer rundt på campus skal få bein å gå på i form av planer, søknader og penger.

Publisert 17. des. 2019 10:41 - Sist endret 17. des. 2019 10:41