Seksjon for logistikk og gjenbruk henter og kjører ut ordinær post og internpost. I takt med digitaliseringen av samfunnet sendes det også mindre post. Logistikk og gjenbruk har tilpasset seg dette, og kjører nå postrutene sine mandag, onsdag og fredag fra kl. 09.00.
Post kan også hentes og leveres hos Logistikk og gjenbruk i underetasjen i Kristian Ottosens hus, Problemveien 9. Inngang fra parkeringsplassen mellom Kristian Ottosens hus og Villa Eika.
Budtenester
Budtjenester utføres etter avtale i hvert enkelt tilfelle. Har du behov for budtjenester, melder du det inn til Eiendomsdavdelingen. Bruker må sørge for at alle pakker/forsendelser som kommer med eksterne budfirmaer merkes med mobilnummer slik at leveransen alltid kan leveres til mottaker.
Flytting
Flyttetjenesten omfatter flytting av løse møbler, løst inventar og esker som ikke krever utstyr utover enkel tralle. Meld inn flyttebehovet ditt til Eiendomsavdelingen, som vurderer om flyttingen kan gjennomføres av EA, og bestiller flyttebyrå ved behov. Kun flytting mellom UiOs arealer.
Eiendomsavdelingen tilbyr ikke flytting av gjenstander til eller fra hjemmet til medarbeidere, eller flytting av gjenstander som ikke tilhører UiO, f.eks. private gjenstander.
Meld fra om skader, behov eller mangler
Du kan melde inn behov som gjelder daglig drift, renhold, uteområder, avfall, intern flytting, budtjenester eller annet driftsarbeid.