UiO-studenten, du imponerer!

Studentene stiller opp med iherdig innsats og et stappfullt program på årets Utdanningskonferanse. Innholdet er utformet av studenter, skal ledes av studenter, og retter seg mot studenter på hele UiO.

smilende studenter som spaserer, med campus i bakgrunn og grønne omgivelser rundt seg

Studenter utenfor Georg Sverdrups hus. Foto: Jarli & Jordan/UiO

Årets utdanningskonferanse byr på en åpen møteplass for studenter og ansatte. Her vil det være muligheter for samtaler om utdanningskvalitet og teknologi, erfaringsdeling om hvordan man skaper gode læringsmiljøer, og hvordan studenter ser for seg en ideell studiehverdag på UiO.

Studentene har virkelig brukt muligheten til å sette relevante og viktige tema på agendaen. Du finner fult program på arrangementsiden. Husk å melde deg på via nettskjema, påmeldingsfristen er i dag. Vi gleder oss til å se deg på konferansen!

Ilustrasjonsbilde

Av Foto: Jarli & Jordan/UiO