Podkast: Hylland og Wig

Thomas Hylland Eriksen og Ståle Wig inviterer til opplysende og forunderlige samtaler som får deg til å stille spørsmål ved verden slik du trodde den var. Møt de fremste tenkerne i Norge: forskere og forfattere, eksperter og originaler.

banner med bilde av Hylland og Wig

Episoder

Om podkasten

Små samtaler om store spørsmål.

Thomas Hylland Eriksen er professor i sosialantropologi, og har fått flere priser for sin forskning og formidling.

Ståle Wig er postdoktor i sosialantropologi, skribent og forfatter.

Hylland og Wig er en del av podkastserien Universitetsplassen fra Universitetet i Oslo. Podkasten er produsert av Yvonne Pettrém og Arve Nordland.