Publisert 7. mai 2024 08:29

Travle tider og solrike dager på campus. Tvi-tvi med eksamensgjennomføringen til studenter og ansatte!

God arbeidsflyt til oss alle mellom fridagene, og hipp hipp hurra for Norge den 17.mai!

Publisert 5. apr. 2024 10:29

Påsketiden er som en god midtveisevaluering: vi oppsummerer det vi har fått gjort i vinter og justerer kursen for å rekke gjenstående delmål for semesteret før sommersolen begynner å varme.

Vi startet denne uken med samtaler om program og tema for Utdanningskonferansen, innledende dialog med fakulteter om deres behov og samarbeidsønsker rundt kunstig intelligens tematikken med KI på tvers-nettverket, status på opptak til de spennende redesignede modulene i uniped programmet vårt, og nye ideer til kommende produksjoner.

Nok å glede seg til blir det i hvert fall.

Publisert 5. mars 2024 12:32

Hurra for vårens lysere tider og nytt innhold i LINKs BedreUndervisning nettressurs. Sjekk ut helt nytt innhold om:

1. Teknologi og undervisning, en side som vil bli brukt som et forarbeid til utvalgte samlinger på grunnmodulen i Program for universitetspedagogisk basiskompetanse, og den er nyttig for deg som underviser.
  2. Side om studentevaluering som bygger på erfaringer i emneevalueringsprosjektet, som SnakkOM-seminaret den 12.mars handler om.

Er du opptatt av helhet og sammenheng med Canvas? Sjekk ut inspirasjonssiden her som forteller om hvordan Canvas kan brukes på en pedagogisk gjennomtenkt måte.

Vi ønsker deg en lærerik marsmåned, og solrik påske når den tid kommer!

Publisert 6. feb. 2024 15:04

Vi startet januar med å utforske muligheter som utlysing av UiO-midler til IT i utdanning 2024 byr på. LINK har samarbeid med miljøer som ønsker oss med på laget i deres prosjekter, og vi har selv initiert en søknad sammen med KIpåTvers-nettverket som vi er en del av.

LINK har publisert vitenskapelige artikler, og planlagt faglige arrangementer som KI TeachMeet i februar og SnakkOM i mars. Vi har også ansatt en ny førsteamanuensis på full tid. 2024 er allerede på vei til å bli et produktivt år som vi gleder oss til.