Webmail: Kalle inn til et møte og reservere møterom

Vær oppmerksom på at om du kansellerer et møte, kanselleres også eventuelle rombestillinger du har gjort fra kalenderen.

1. Klikk på Ny hendelse øverst til venstre på skjermen.  

2. Fyll ut invitasjonsskjemaet:

ny hendelse

  • Skriv inn en tittel i feltet Hendelse
  • Velg deltakere fra UiO-adresseboka ved å klikke på +
  • Velg rom ved å klilkke på legg til rom. Velg en romliste, og velg et rom. Fra 16. juni er dette framgangsmåten for å bestille rom. FinnRom brukes ikke til bestilling av møterom etter 15. juni.  
  • Skriv inn annen informasjon, for eksempel agenda,i tekstfeltet nederst.

Se når deltagere har ledig tid

Bruk Planlegginsassistenten for å finne ledig tid.

Planleggingsassistent

Hvite felter er ledig tid. Grå felter er opptatt tid. 

Planleggingsassistent

Publisert 26. okt. 2016 09:55 - Sist endret 8. nov. 2016 09:30