English version of this page

Arrangementer

Felles oversikt over UiOs arrangementer. Finner du ikke et spesielt arrangement eller er du kun interessert i arrangementer innen ett fagområde? Forsøk enhetenes lokale kalendere.

Kommende 5 dager

i dag mai
Tid og sted: , Trappene ved Universitetes aula

Tradisjonsrike toner fra aulatrappene!

Tid og sted: , Botanisk hage

Opplev gratis konsert i vakre omgivelser når koret TRILL fyller nasjonaldagen med sang i Botanisk hage.

18 mai
Tid og sted: , Naturhistorisk museum

Få mer ut av utstillingene med en guidet omvisning! Våre kunnskapsrike museumsverter holder omvisninger hver lørdag og søndag. Se programmet for tidspunkt og tema.

19 mai

Tid og sted: , Historisk museum

Ta med familien og lær å lage ting av flint, akkurat som steinaldermenneskene.

Tid:

Bli med på vandring i Botanisk hage hvor vi skal finne humler, lære om hvordan de lever og hvordan vi kan se forskjell på dem.

Tid og sted: , Botanisk hage

Bli bedre kjent med hagen og dens historie og lær om utvalgte trær, blomster og andre planter.

21 mai
Tid og sted: , Naturhistorisk museum

Hver tirsdag er det babyomvisning på Naturhistorisk museum. Ukens babyomvisning er i Klimahuset.

Tid og sted: , Universitetets aula

Abelprisen tildeles den franske matematikeren Michel Talagrand, og deles ut av H.K.H. Kronprins Haakon.

Tid og sted: , Naturhistorisk museum

Humler gjør en viktig jobb for naturen og oss mennesker. Bli bedre kjent med dem under våre populære humlevandringer i Botanisk hage.

Flere kommende arrangementer

Tid og sted: , Domus Bibliotheca
Tid og sted: , Naturhistorisk museum

Lær å lage din egen blomstereng med en botaniker og en gartner fra Botanisk hage.

Tid og sted: , Domus Bibliotheca

If some of the leading experts on ageing are given free rein to answer the age-old question of "What is age?" you can expect to be surprised.

Tid og sted: , The Science Library

Welcome to our dScience lunch seminar in the Science Library with Hedvig Nordeng.

Tid og sted: , Historisk museum

Velkommen til en dag fylt med afrikansk musikk og dans som garantert vil få hjertet ditt til å banke i takt med rytmen! Vi setter også opp en miniutstilling hvor du kan oppleve utvalgte gjenstander fra våre afrikanske samlinger på nært hold.