English version of this page

Reale nyheter

Fra dekanatet

• Vi forbereder innflytting i Livsvitenskapsbygget 21. mars 2024 14:08

Universitetet i Oslo intensiverer nå forberedelsene til innflytting i Livsvitenskapsbygget i 2026. Ved Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet (MN) har vi over flere år lagt planer for å flytte Farmasøytisk institutt og Kjemisk institutt inn i nybygget. I fjor åpnet rektoratet i tillegg for innflytting av hele eller store deler av Institutt for biovitenskap.

MN-dekanatet blogger

Aktuelle saker

• Tre kandidater til fakultetsstyrevalget

Tre personer har blitt nominert til vervet som representant for midlertidig vitenskapelig ansatte for fakultetsstyret. Valget åpner 4. desember kl. 12:00.

• Welcome to the new semester!

Summer is over, and we welcome you to the new semester! This fall, we welcome 2123 new bachelor's and master's students who will be studying science and technology at the Faculty of Mathematics and Natural Sciences. We are excited about this!

Internt nyhetsbrev

Fakultetets ansatte får månedlig nyhetsbrev om interne nyheter og arrangementer. Les mer om formål, hvordan du melder deg på nyhetsbrevet og hvordan du melder deg av.

Interne arrangementer

11:00, Auditorium 3, Helge Engs Hus. Sem Sælands vei 7, 0371 Oslo