Hvem kan bestille her?
- Alle innkjøp, med unntak av reiser, mobilabonnement og visittkort/trykk og bøker, må gjøres av din innkjøper gjennom UiOs bestillingssystem.
-
For innkjøp av IT- og AV-utstyr gjelder egne rutiner.
- IT-utstyr kontakt Rune Selnes
- AV-utstyr kontakt Brynjulv Norheim
- Skjemaet under skal benyttes for bestilling av varer eller tjenester av alle ansatte ved TF.
- Husk at UiOs rammeavtaler må følges.
- Satser for bevertning.
- Er beløpet lik eller over 100.000 NOK eksklusivt mva og utenfor rammeavtale, skal du følge en særskilt rutine.
- TFs innkjøpere legger bestillingen inn i bestillingssystemet. Bestillingen blir først sendt til budsjettansvarlig (BDM) for elektronisk godkjenning og deretter til leverandør.
Ta høyde for at dette kan ta tid og kommer i tillegg til leverandørens leveringsfrist! - Spørsmål? Send e-post til HFs innkjøpere som ivaretar rekvirent- og innkjøperrollen for hele TF. Se også oversikt over våre innkjøpere.