English version of this page

Aktuelt for ansatte

Publisert 16. mai 2024 08:57

Ny direktør ved fakultetet. Oppdatering om utredningen av mulig felles organisering med OD. Tildeling til innovative forskere. Biomarkørfasilitet åpnet på Ahus. Midler til ny forskningsinfrastruktur.

Publisert 15. mai 2024 10:48

Dekan Hanne Flinstad Harbo ønsker Hanna Ekeli velkommen som ny fakultetsdirektør over sommeren og informerer om siste del av prosessen for utredningen av mulig felles organisering med OD.

Published May 10, 2024 1:06 PM

Wellcome has announced a call to fund projects that combine computational and experimental neuroscience approaches to improve understanding of symptoms of anxiety, depression and psychosis. Deadline: 9 July 2024.

Publisert 10. mai 2024 07:00

Manglende oppmøte til sykehustimer kan koste deg dyrt. Det såkalte fraværsgebyret sørger for det. Men hva er egentlig hensikten med gebyret, og hva er begrunnelsen for i det hele tatt å bruke det på norske sykehus?

Publisert 6. mai 2024 13:44

Arendalsuka 2024 arrangeres fra 12. til 16. august, og Det medisinske fakultet deltar med flere arrangementer. Ta en kikk i oversikten her og se om noe passer for deg. Velkommen!

Published May 3, 2024 12:46 PM

The MSCA Doctoral Networks funds up to 15 PhDs through partnerships of different institutions, sectors and countries across Europe and beyond. Deadline: 27 November 2024.

Publisert 2. mai 2024 10:07

Dialogmøter og mye som skjer på MED i mai. Norsk vitenarkiv (NVA) erstatter Cristin. Medisinutdanning ved UiO Campus sør blant landets mest populære. Nytt kurs for masterstudenter i Europa.

Publisert 2. mai 2024 09:55

Forskningsdekan Jan Bjålie sitter i Sikts portefølgestyre for forsknings- og kunnskapsressurser og informerer om overgangen til Norsk vitenarkiv som åpner for første innlegginger allerede i juni.

Publisert 18. apr. 2024 09:50

Møteplasser med rom for dialog. Søk NFR om nytt KI-senter. Husk frist for FRIPRO 22. april. Hjerteforskningsprisen. Nytt e-læringsprogram. Hjernerådets forskningspris. Forsker Grand Prix.

Publisert 18. apr. 2024 09:46

Dekan Hanne Flinstad Harbo forteller om det som skjer på fakultetet. Forrige ukes frokostseminar om Kvinners helse var fullbooket og fikk mange viktige problemstillinger opp i dagen.

Publisert 15. apr. 2024 14:58

Synes du det er moro å fortelle om forskningen din? Har du lyst til å bli en enda bedre formidler? Da kan du melde deg på Forsker Grand Prix, Norgesmesterskapet i forskningsformidling. Se oversikt over aktiviteter du kan bli med på under Forskningsdagene.